Projecte escola verda 6è. El canvi climàtic.

Els alumnes de 6è vam anar a la Font del Tort a fer una cursa d’orientació amb les tablets. Aquesta activitat consistia en passar per diferents waipoints (punts virtuals). Hi havia 15 repartits per diferents llocs de la muntanya.

Com que aquesta setmana estem treballant el “canvi climàtic” aprofitant que estàvem a la muntanya hem recollit diferents imatges sobre el canvi climàtic. En general hem vist que hi havia moltes deixalleries i la vegetació estava molt alta a causa de les últimes pluges. Tot i així, hi havien moltes plantes seques.

Alumnes de sisè

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos