L’hort va a l’entrada de l’escola.

dscf0081

Aviat la brigada de l’Ajuntament ens canalitzarà l’aigua fins al sorral de l’entrada de l’escola per trasformar-lo en  l’hort. Passarem  dels 15 m2 actuals als 49 m2 que tindrà el nou. D’aquesta manera treballarem molt més còmodament els grups d’hort i estarà més accesible pels petits. En el projecte previst augmenten tant la zona conreada amb hortalisses, el doble de l’actual, com l’ajardinada, amb més flors, plantes aromàtiques i arbres fruiters que envoltaran l’hort propiament. Així a les entrades i sortides com a l’hora de l’esbarjo podrem gaudir-lo.

1. Jon

El tobogan fa uns quants mesos que no hi és al sorral de l’entrada, però tens raó en reclamar-lo. L’alternativa seria, esperem que pugui ser realitat a curt termini, instalar un altre al sorral de la porxada, perquè els petits puguin divertir-se. Us honra als de sisè, ara que esteu a punt d’anar-vos’en de l’escola en reclamar-lo, perquè és cert que teniu bons records del que hi era. Però el temps no perdona i es va treure perquè s’havia fet malbé i era perillós pels petits.
    En quan la cura de l’hort nou és de suposar que tindrem la mateixa cura que amb l’actual i esperem que encara més perquè al ser més accessible el podrem gaudir més, i més nens i nenes podran treballar-lo, sobretot els més petits, no us sembla?