L’hort a punt des del 1r dia

Comença el curs 2011/2012. L’hort us rep al costat de la porta d’entrada de l’escola. Ja des del primer dia us ensenya tot el que conreem. L’estiu, les vacances, no l’han fet perdre la seva bellesa. Algunes parades han descansat, però les tenim preparades per tornar a produir noves hortalisses. Altres, amb tomaqueres, pebroteres, amb cols i pastanegues no han parat de produir gràcies el rec automàtic. El taronger , el llimoner i l’olivera estan desenvolupant els seus fruits perquè madurin a la tardor. Les aromàtiques perfumen l’escola mentre les ornamentals donen pinzellades de color. Aquest petit miracle de la natura, el nostre hort, ens espera perquè treballant-lo i gaudint-lo aprenem. Benvinguts a l’escola i a l’Hort del Turó.