LA CONTAMINACIÓ DEL MAR ÉS COSA DE TOT@S!

Com ja sabeu l’escola el Turó som escola verda. Fa anys que mirem pel medi ambient. Aprofitant el dia mundial del medi ambient, el 5 de Juny, tota l’escola treballem diferents temàtiques relacionades amb el medi ambient: la germinació, la contaminació del mar, els animals en perill d’extinció, la desforestació, el reciclatge, etc. Els bombers i les bomberes de p4 hem treballat la contaminació del mar. Hem vist petits vídeos on es pot apreciar com estan els nostres mars i oceans plens de brutícia. Hem aprofitat per fer grups interactius de jocs relacionats amb el mar i la contaminació, tant de vocabulari, conversa, com de matemàtiques. També hem fet experiments de com es pot contaminar l’aigua, els líquids que es disolen i els que no com ara l’oli, la pintura, etc. Al final hem preparat un mural que hem compartit amb tota l’escola. A plàstica hem fet peixos i meduses amb ampolles d’aigua. Hem escrit com ens agrada que estiguin les platges i quines coses no ens agraden. Al final han sorgit moltes propostes i idees. La contaminació del mar és cosa de tot@s! Si no canviem al 2050 hi haurà més plàstics que peixos….

CLIQUEU AL DAMUNT DE LA FOTO PER VEURE TOTES LES FOTOS DE L’ÀLBUM.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *