Jornada de dinamitzadors de dimarts 25 de novembre.

Comentarí de Jesús (6è).

Hola, soc un dels quatre dinamitzadors de la nostra escola junt amb la Berta (6è), l’Eliana i l’Ignaci (5è), per cert, soc el Jesús de 6è.

Avui, dia 24 de novembre,em anat al C.A.R (Centre d’alt rendiment esportiu de Sant Cugat) per explicar-nos el treball que hauríem de fer per se dinamitzadors.

El primer esport que em fet no és molt conegut. Es diu acroesport, i tracta de fer coses amb el cos, com figures o castells.

El segon va ser una xerrada sobre esports i competició, i vem fer algun que altre exercici.

Després (el que menys m’ha agradat) es el ball. Vem ballar “salsa” i es bastant complicat.Més tard vem fer un entrenament bàsic del handbol, que va ser un dels millors i divertit.

Després vem anar a dinar al restaurant.Acabat de dinar va ser bastant divertit, i es que vem fer rugby, que no varem poder fer molt perquè havíem trigat bastant en el dinar.

Seguidament va ser una mica de pentatló, però nomes vem fer 2 esports: esgrima i atletisme. A esgrima vem fer unes quantes postures i un o dos combats. A l’atletisme vem córrer un camp 10 vegades més gran que el nostre pati.

Per mi aquesta sortida ha estat molt divertida, llàstima que només podien anar quatre alumnes.

Comentari Berta (6è)

Hem anat al CAR(Centre d’alt rendiment). Quan vam arribar vam fer acroesport, que consisteix en fer figures amb el cos entre vàries persones. Aquesta activitat va ser molt divertida. També vam fer ball, després vam anar a jugar a handbol.Quan vam acabar aquests esports vam anar a dinar. Quan ja estavem vam anar a fer rugby, vam fer un partit i vam canviar d’activitat, vam fer criquet, que és un joc procedent de l’Índia. Per acabar vam fer pentatló, que consisteix en fer cinc esports: hípica, natació, tir, esgrima i atletisme, però nosaltres només vam poder fer esgrima i atletisme.