1. toni hernandez hernandez

Moltes “FELICITATS” Arnau Adnan Dani.M i Yaume I tambe em felizito per mi mateix.
    A per cert el que mes m’agrada de l’intranet es envia missatges al blog de Educacio Fisica.

Toni.

2. montsehernandez

M’alegro molt de que el meu germà el Adnan el Yaume el Arnau i el Dani.M de que siguin els millors comentaristas del el blog de educació física fins ara jo tambe intentare ser una bona comentarista de el blog de eduació física.

De la teva alumna: Montse Hernàndez Hernàndez.

3. arnau

Moltisimes felicitats comentaristes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Segiu així!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Laura i Alba( Cosina)

Hola! Moltes felicitats Jaume,Adnan,Toni,Arnau i Dani.M. soc la Laura!
    hola io no soc del turo pero soc la cusina de Laura i em dic Alba .
    vull diros que os felicito perque a la meva escola( Elvira Cuyas) ningu fa comentaris son uns aburrits i per aixo miro la bloc del Turo amb la Laura!

Adeu!!!!! Records!!!