Espai Maker! Descobriments Innovadors durant l’Hora del Pati.

Els patis escolars són un espai de diversitat on es fomenta la creativitat i la innovació, i els nostres estudiants ho han demostrat una vegada més. Durant les darreres setmanes, l’alumnat de 3r a 6è han estat treballant en emocionants projectes: Tinkercad i una impressora 3D.

Amb Tinkercad, una eina de disseny innovadora, les nenes i els nens han canalitzat la seva creativitat per crear una àmplia gamma de productes, des de peces d’art fins a dissenys funcionals. Aquesta plataforma els ha permès explorar el món del disseny 3D de manera interactiva i divertida, obrint portes a infinites possibilitats.

Però l’emoció no s’atura aquí. Gràcies a la nostra impressora 3D, aquests projectes han passat de la pantalla al món real. Des de la creació de prototips fins a objectes complets, els estudiants han estat capaços de veure com les seves idees prenen vida davant dels seus ulls, convertint-se en innovacions tangibles.

Dins i fora de l’aula, aquesta activitat ha fomentat la col•laboració, la resolució de problemes i la creativitat entre els estudiants. A més, els ha brindat una experiència pràctica en el món de la tecnologia i la fabricació digital, preparant-les per a un futur ple d’oportunitats.

Amb cada nou projecte, els nostres estudiants continuen demostrant el seu talent i la seva capacitat per a la innovació. Així que aquí us deixem amb un missatge d’inspiració: no hi ha límits per a la creativitat i la innovació, i els nostres estudiants en són la prova viva.

Seguirem informant sobre els descobriments fascinants que es produeixin a l’escola. Continuem inspirant-nos i creant un futur ple de possibilitats.