Els alumnes de 6è estem començant a fer ioga!

Els alumnes de 6è  hem fet avui la nostra primera classe de ioga i ens ha agradat molt. De mica en mica anirem introduïnt nous exercicis d’una manera lúdica i divertida.

Mitjançant el ioga, els nens exerciten la seva respiració i aprenen a relaxar-se, per fer front a l’estrés, a situacions conflictives i a la falta de concentració, afavorint la seva salut física i emocional. Al no ser un exercici de competició, disminueix l’agressivitat i afavoreix la capacitat de concentració; tot plegat summament important per al progrés escolar i la integració .

Continuarem practicant!!! 🙂