ANEM A BUSCAR EL TIÓ! (P3, P4, P5 i 1r)

Dimarts 4 de desembre, vam rebre a l’escola una carta molt especial dirigida a les papallones, als bombers i bomberes, als cavalls i als pintors i pintores.

La correspondència ens la va portar la cartera. Amb molta expectació vam obrir la carta. La vam llegir…Era del Tió! Ens demanava ajuda per poder arribar a l’escola, que tenia molt fred i gana, i volia estar amb nosaltres. Segons les indicacions que ens donava, ens portava al parc Joanot Martorell. Així que cap allà ens vam dirigir.

Un cop allà i després d’observar i analitzar de què estàvem en el lloc correcte, ens vam posar a buscar-lo. Regirant herbes i matolls el vam trobar. Un tió petitó!

Estava clar que necessitava la nostra ajuda. Per tant, després de jugar una estona al parc, ens el vam emportar cap a l’escola, on estarà calentó i l’alimentarem.

Cliqueu a la fotografia per veure més imatges.