A 4t….Parlem dels Pandes

Durant aquest curs, la nostra classe ha fet un projecte súper emocionant sobre els pandes.

Tot va començar quan vam triar el nom de la classe. Ens vam decidir per aquest animal perquè ens encanta i volíem aprendre més sobre ell.

Gràcies a això, hem après un munt de coses interessants!

Vam fer una disfressa molt “xula” per al Carnaval i vam investigar durant la setmana cultural tot sobre aquest animal i els seus problemes. Vam descobrir que el canvi climàtic els afecta molt, perquè fa que les temperatures siguin més altes a tot el món i estan perdent els seus boscos.

Vam aprendre que els pandes viuen a la Xina i que els encanta menjar bambú. Si vols saber més sobre el que hem après, pots escoltar el nostre podcast a la ràdio.

És molt interessant!

FES CLICK AQUÍ PER ESCOLTAR L’AUDIO.