6è fa una tertúlia literària a la biblioteca

El dijous dia 16 de desembre els i les alumnes de 6è van anar a la biblioteca Elisenda de Montcada a fer una tertúlia literària sobre el llibre de “Les Bruixes” de Roald Dahl. Aquest clàssic de la literatura infantil és el llibre que han llegit els més grans de l’escola al llarg del primer trimestre.
Durant la tertúlia es van comentar aspectes literaris característics i particularitats de la història, i l’alumnat va compartir el que més i menys els havia agradat del llibre. A més a més, la Laura, la bibliotecària, també va explicar curiositats biogràfiques i aspectes característics de l’autor que es reflecteixen en altes obres.
Abans de marxar, els nens i les nenes de 6è van poder fullejar les altres obres de Roald Dahl.