Flors de peònies al nostre hort

image

Aquestes meravelloses flors ens han sortit a l’hort aquests dies. Ens han sorprès a tothom amb la seva bellesa. El que no sabeu molts és que els tubercles (patates) que formen les peònies ens les va regalar una veïna de l’escola perquè les plantéssim al nostre hort, perquè com és gran ja nos les podia cuidar, i no volia llençar-les perquè les tenia del jardí de la seva mare quan de petita va viure a França. Esperem que les gaudiu i com no, agrair a la nostra veïna el regal. Segur que quan passegi davant de l’escola i les vegi es posarà molt contenta.