TAULA RODONA “DE LA RÀDIO ESCOLAR A LA RÀDIO LOCAL”
14/09/21El pròxim 29 de setembre, de 18h a 18’50h, us convidem a la taula rodona “De la ràdio escolar a la ràdio local“, un acte on parlarem d’experiències de ràdio escolar.
L’acte comptarà amb la participació en directe de Carles Dorado (Docent impulsor de la ràdio de l’Escola Font Freda de Montcada i Reixac), Mario Azañedo (Coordinador de l’emissora municipal Montcada Ràdio), Imma Espinosa (Directora de l’Escola El Turó de Montcada i Reixac), i Christian Peraire (Mestre i coordinador de la ràdio a l’Escola El Turó de Montcada i Reixac). Moderarà l’esdeveniment na Clàudia González (periodista i educomunicadora de COMSOC – Comunicació Social).

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 21-22
10/09/21En aquest enllaç podreu veure la presentació de tots els i les mestres de l’escola El Turó per aquest nou curs escolar 21-22.
Us esperem el proper dilluns 13 de setembre.
https://youtu.be/Rb_PzDSK-pk
BONES VACANCES D’ESTIU
22/06/21Els nens i nenes de 3r i 4t us volem desitjar bones vacances d’estiu amb una cançó del grup musical DÓNA LA NOTA (PeTaCa) anomenada “Mirall de Pau“.
Aquesta cançó reflecteix la importància de la música a les nostres vides. Esperem que aquesta melodia us acompanyi… Llegeix més»
LES TORTUGUES MARINES
09/06/21Els nens i nenes de la classe del mar continuem navegant en el nostre projecte d’aula.
Arrel de la nostra visita a l’Aquàrium de Barcelona, ens ha sorgit la necessitat de conèixer com és la vida de les tortugues marines. Després d’explicar les nostres experiències amb aquestes, ens hem plantejat les següents preguntes: “Com neixen les tortugues?”, “Mengen el mateix que nosaltres?”, “Com es diuen les parts del seu cos?”.
Entre tots i totes hem anat resolent tots aquests interrogants i hem pogut experimentar i vivenciar diferents experiències, com quin tacte tenen els ous de les tortugues, quin tacte tenen les meduses que mengen i representar el seu hàbitat.
Cliqueu sobre la fotografia per veure més imatges.
DIA DEL MEDI AMBIENT (P4)
09/06/21Els nens i nenes de la classe de l’Espai hem celebrat conjuntament amb els nostres companys i companyes de l’escola el dia del medi ambient.
Hem xerrat i intercanviat experiències sobre les vivències amb l’entorn natural, qui tenia un hort, qui cuidava les plantes de casa, que feien servir per plantar-les, etc. Amb tots aquests coneixements, hem aprofitat les jardineres que tenim davant de l’aula i ens hem endinsat en plantar les nostres llavors. Entre tots i totes hem consensuat quines eren les passes a seguir i les hem dut a terme.
Aquí podeu veure quin ha estat el procés.
ELS JARDINS DE 1r
07/06/21Després de varies sessions de Plàstica els nens i nenes de la classe dels Legos de 1r hem acabat el nostre jardí. Moltes gràcies Tere per la teva ajuda! Ha estat una gran experiència! 🌻🌼🌹
Sons des del balcó de casa
05/06/21Què escoltes quan surts al balcó de casa teva? Quins sentiments et provoca? Mireu el vídeo que els i les alumnes de 4t hem preparat des de casa seguint amb el tema de la contaminació acústica.






