ACTE D’APADRINAMENT
25/10/10Acte d’apadrinament que es va dur a terme divendres passat entre els alumnes de 6è i 1r i 2n; i entre els alumnes de 5è i P5.
Acte d’apadrinament que es va dur a terme divendres passat entre els alumnes de 6è i 1r i 2n; i entre els alumnes de 5è i P5.