TALLERS INTERCICLE DE PLÀSTICA: EL VOLUM EN ACCIÓ!

Aquestes últimes setmanes, a la nostra escola, la plàstica ha pres vida amb els tallers intercicle de plàstica! En aquesta ocasió, el volum ha estat el gran protagonista. L’alumnat de primer i segon ha treballat conjuntament en una activitat que ha despertat la seva creativitat i destresa manual: la creació d’un cranc amb pasta flexible.

El taller ha estat una experiència enriquidora per l’alumnat de primer i segon, ja que han compartit moments de diversió i aprenentatge mentre modelaven la pasta flexible i donaven forma als seus crancs. Amb colors vius, detalls originals i moltes rialles pel camí, els resultats han estat espectaculars!

Aquest tipus d’activitats no només fomenten la creativitat, sinó que també reforcen el treball en equip, l’ajuda entre iguals i la convivència entre cursos diferents. Estem molt orgullosos de veure com l’alumnat aprèn i gaudeix alhora.

Els tallers intercicle de plàstica continuaran amb noves propostes igual de divertides i estimulants.