L’alumnat de 4t i 6è va La UPC per iniciar els projectes: Xuxes saludables i Smart School

El passat dilluns els alumnes de 4t i 6è de primària vam visitar la Universitat Politècnica de Catalunya per iniciar dos projectes conjunts.

Per una banda, els alumnes de quart, van rebre la comanda per part de la facultat de crear la xuxe del campus, una llaminadura que ha de ser saludable i que, per tant, cal fer un ampli treball d’anàlisi, de disseny i d’elaboració.

Per altre banda els alumnes de sisè van demanar a La universitat la col·laboració per poder saber si la nostra escola és una Smart School i com podiem millorar-la. Ara les nenes i els nens de sisè hauran d’analitzar diferents aspectes de l’escola, possibles problemes i després veure com la tecnologia pot servir de solució.

En tots dos projectes el guiatge per part dels diferents professors de les facultats de telecomunicacions (Marcos Quilez i Rafael Vidal) i agricultura  (Zein Kallas i Yasmina Baba) serà imprescindible per garantir el rigor en el procés, la viabilitat dels projectes i la qualitat del producte final.

Josep M. Yúfera (Delegat del rector de la UPC) ens va rebre i va fer entrega, a tot l’alumnat, del contracte de col·laboració i de compromís amb els projectes. L’implicació del CRP de Castelldefels (M. Josep Oró i Antoni Alberich) va ser imprescindible per dur  terme aquesta primera visita al campus.