Can Rigol a Begues

Aquesta setmana l’alumnat de P5 hem pogut tenir un contacte amb els animals de la granja de Can Rigol a Begues. Ha estat una sortida interessant com a tancament del projecte del bosc treballat al llarg d’aquest curs. Hem après com i on viuen els… Llegeix més»

Taller Piskel a 2n

Els i les alumnes de 2n hem pogut gaudir d’un taller STEAM amb el programa Piskel. Durant dues hores les educadores ens han explicat el Pixel Art amb el programa Piskel, i amb els ordinadors que han portat i per parelles, els nens i… Llegeix més»

Jocs Florals 2021

Estimats i estimades nens i nenes de l’escola Els Pins,
El proper dia 23 d’abril celebrem Sant Jordi a l’escola i us presentem els llibres que podran rebre els premiats que arribin com a finalistes del concurs dels Jocs Florals. Totes les composicions han sigut molt… Llegeix més»

Easter eggs

Hem acabat el trimestre buscant els ous de pasqua. Ha estat una activitat motivadora i divertida. L’alumnat havia de seguir les pistes per poder trobar els ous. Finalment ho han aconseguit i hem pogut gaudir també dels ous de xocolata.
Happy Easter!
Llegeix més»