4t MiniUPC

Com ja sabeu 4t realitzem un projecte sobre SUCS SALUDABLES conjuntament amb la UPC. Aquestes setmanes ja ens estem endinsant en aquest projecte!
Primer vam fer un estudi dels sucs que es consumeixen a l’escola i a continuació vam passar un qüestionari (GoogleForm) a les famílies… Llegeix més»

ONG PINSHELPERS

La classe de 6èB hem començat el nostre projecte més solidari. Hem creat una ONG, apadrinats per l’associació d’acollida de nens i nenes de Bielorússia. Estem motivats i engrescats per poder ajudar en l’acollida d’aquests nois i noies que vindran a passar un mesos d’estiu… Llegeix més»

4t Contes Gitanos

Aquest matí les i els alumnes de 4t hem anat a la biblioteca del poble a veure una obra de teatre: “Contes Gitanos”.
Com podeu veure a la imatge hem fet d’actors i d’actrius!!!
Ha estat molt divertida i interessant perquè hem tractat temes molt importants com… Llegeix més»