Padrins i fillols 6è-P5

La setmana passada, els alumnes de 6è i P5 ens vam ajuntar per primera vegada durant aquest curs per realitzar una activitat conjunta.

A través d’aquest tipus d’activitats cooperatives, els alumnes, tant padrins com fillols, adquireixen un vincle molt especial.

En aquest cas, amb l’objectiu de realitzar… Llegeix més»

Jornada solidària amb LA MARATÓ

Des de l’escola volem  agrair i felicitar a les famílies, organitzadors i a totes les entitats col·laboradores l’èxit de la Jornada solidària per la Marató. Aconseguir una xifra tan espectacular per ajudar a la lluita contra el càncer és increïble.
Moltes gràcies AMPA ELS PINS… Llegeix més»

teatre titelles

Aquest matí al gimnàs de l’escola tots els nens i nenes d’infantil hem pogut gaudir d’una obra de teatre amb titelles.
Tot i ser un conte que ja coneixíem, hem descobert una altra versió de l’aneguet lleig.
En piu-piu i pau-pau, els germans de l’aneguet, no volíen… Llegeix més»

Elmer al “Contacontes” de BIBLIOPINS

Aquest proper dimecres l’Elmer ens visitarà a la Biblioteca dels Pins!  No us podeu perdre la història d’aquest fantàstic elefant multicolor. Recordeu que tots els  DILLUNS i DIMECRES podeu venir a  llegir històries fantàstiques, agafar  llibres de préstec, i consultar  als ordinadors tot allò que us calgui. La Ratoteca us hi espera!!!