1r Sortida a la verema

Hola famílies de 1r! El dimarts 3 d’octubre vam anar a Sant Martí Sarroca a treballar la verema. L’alumnat s’ho va passar d’allò més bé agafant el raïm dels ceps  i posteriorment trepitjar-lo per poder fer el most i tastar-ho. Després de dinar vam anar… Llegeix més»

L’Escola Els Pins i la UPC junts per la ciència

Enguany la nostra escola i la UPC, amb la col·laboració dels Serveis Educatius de Castelldefels, iniciem un projecte conjunt, millor dit dos. Els alumnes de quart de primària i de sisè tindran l’oportunitat de participar en el projecte pilot que iniciem amb la universitat que… Llegeix més»

Pressupostos Participatius de Castelldefels

Benvolgudes famílies,

Us volem informar  que, als Pressupostos Participatius de Castelldefels, han incorporat dues propostes relacionades amb activitats que es desenvolupen a la nostra escola.

En concret, es preveuen les següents possibles actuacions per a la zona de Serra d’en Llopart, que compren els barris de Can Vinader,… Llegeix més»

Bon inici de curs 2018-19!

Esteu preparats per començar un nou curs ple d’aventures i seguir compartint il·lusions per aprendre plegats?

Nosaltres ja estem a punt!!  Us esperem amb els braços oberts a tots i totes el proper dimecres 12 de setembre!

BON INICI DE CURS !!!  Engeguem motors!!!

ERASMUS +: Job shadowing a Catton Grove (Norwich)

Hola a tothom des de Norwich!
Com sabeu, l’escola ha aconseguit un projecte Erasmus+ Ka1 de mobilitat de professors per visitar i rebre formació a diferents llocs d’Europa. Nosaltres, la Nines i la Susanna, som les primeres i hem anat fins a Norwich per conèixer l’escola… Llegeix més»

I Jornada de coeducació

Aquest projecte que han estat treballant un grup d’alumnes de Cicle Superior: es tractava de crear un equip per a muntar una jornada relativa a l’eix transversal de l’escola, que com bé sabeu és Herstory: les dones al llarg de la història.

Volem felicitar a la Sofia Sorolla de 5èA, al César Méndez de 5èB, a la Jana Luengo i la Carla Martínez de 6èA, al Manuel Barberan i l’Ainara Correa de 6èB i a l’Oriol Aguilera i la Candela Cerdán de 6èC per l’esforç fet al llarg de tot el curs i esperem que us agradi aquesta petita mostra del seu esforç.

6è Colònies!

Els alumnes i les alumnes de 6è s’han començat a acomiadar de la seva escola “por todo lo alto”!!! Perquè.. per fi van arribar les desitjades colònies!
Els dies 30 i 31 de maig i 1 de juny vam fer una estada al Càmping Trillas… Llegeix més»

COLÒNIES DE 4t

La setmana passada, els/les alumnes i mestres de 4t, vam viure una experiència molt maca i inolvidable. Vam anar de colònies 3 dies al Collell, Girona.
Vam passar de tot; pluja, aire, sol, calor… però tot i així ho vam passar súuuuper be!
Gràcies a la màquina… Llegeix més»

LES COLÒNIES DE P-5

Els dies 31 de maig i 1 de juny els nens i nenes de P-5 hem anat de colònies per primera vegada.

Ens ho hem passat super bé coneixent al Volat i veient la trobada entre ell i el nostre estimat mussol Oriol.

Hem ajudat al nostre amic ocell a trobar el llibre dels contes que havia perdut, perquè és força despistat, i el més important: hem compartit moments fantàstics amb els nostres companys i companyes.

Ens han passat moltes coses i algunes que quedin com anècdota perquè ens ha quedat un record molt i molt feliç!!

PROJECTE CISCO

El dimarts 28 de maig, el grup guanyador d’un projecte elaborat a l’escola anomenat CISCO va anar a les seves oficines de Barcelona com a representant de l’escola.
Van sortir de l’escola a les 13.30h companyats de la Silvia i l’Andreu. Va venir un taxi a… Llegeix més»

Padrins de lectura 6è amb P5

Durant aquest darrer trimestre fem Padrins de lectura; els alumnes de sisè fan de padrins de lectura i acullen un fillol de P5.

Aquest curs i relacionat amb l’eix transversal de l’escola aquesta activitat ha consistit a donar-li la volta a un conte tradicional i fer rellevància als personatges femenins. Alguns dels títols que han sorgit són::

• La Super Caputxeta
  • La Rokera dels gats (El flautista de hamelin)
  • Les tres porquetes
  • La princesa salvadora ( La Bella dorment)
  • La patufona

Són unes sessions molt enriquidores, en les que tant els grans com els petits gaudeixen moltíssim.

Maria Conte, passa a la fase final dels Jocs Florals de Catalunya!

En nom de tota l’escola Els Pins volem donar l’enhorabona a la Maria Conte per haver estat la guanyadora de la seva categoría a la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya amb l’obra titulada:  “La llegenda dels Barons de l’Eramprunyà”.  Moltíssimes felicitats Maria!
Ara… Llegeix més»