2n- Sortida a Can Vinader!

El passat dimecres 13 de març els dos grups de 2n vam anar al camp de futbol de Can Vinader per fer la jornada esportiva de jocs d’arreu del món amb altres escoles de Castelldefels. Ens ho vam passar d’allò més bé!

3r Prepara un teatre d’ombres

A plàstica hem començat a crear un teatre d’ombres a partir de diferents personatges. Els nens i nenes estan molt engrescats inventant diàlegs per poder crear una vertadera història de dracs, castells, prínceps i princeses. Amb una capsa, una lot, titelles, molta imaginació i sobretot… Llegeix més»

L’alumnat de 5è visita el YOMO

El passat dijous 28 de febrer, l’alumnat de 5è va visitar el YOMO (fira educativa del Mobile World Congress). Durant tota la tarda les noies i els nois vam poder visitar els diferents estands i gaudir de l’ampli ventall de tallers tecnològics i STEAM. Vam… Llegeix més»