Padrins i fillols 6è-P5

La setmana passada, els alumnes de 6è i P5 ens vam ajuntar per primera vegada durant aquest curs per realitzar una activitat conjunta.

A través d’aquest tipus d’activitats cooperatives, els alumnes, tant padrins com fillols, adquireixen un vincle molt especial.

En aquest cas, amb l’objectiu de realitzar… Llegeix més»

Jornada solidària amb LA MARATÓ

Des de l’escola volem  agrair i felicitar a les famílies, organitzadors i a totes les entitats col·laboradores l’èxit de la Jornada solidària per la Marató. Aconseguir una xifra tan espectacular per ajudar a la lluita contra el càncer és increïble.
Moltes gràcies AMPA ELS PINS… Llegeix més»

teatre titelles

Aquest matí al gimnàs de l’escola tots els nens i nenes d’infantil hem pogut gaudir d’una obra de teatre amb titelles.
Tot i ser un conte que ja coneixíem, hem descobert una altra versió de l’aneguet lleig.
En piu-piu i pau-pau, els germans de l’aneguet, no volíen… Llegeix més»

Elmer al “Contacontes” de BIBLIOPINS

Aquest proper dimecres l’Elmer ens visitarà a la Biblioteca dels Pins!  No us podeu perdre la història d’aquest fantàstic elefant multicolor. Recordeu que tots els  DILLUNS i DIMECRES podeu venir a  llegir històries fantàstiques, agafar  llibres de préstec, i consultar  als ordinadors tot allò que us calgui. La Ratoteca us hi espera!!!

4t visita el Cosmocaixa!

Hola famílies!

El passat dijous 18 d’octubre, els i les alumnes de 4t vam visitar el Cosmocaixa.

Va ser una sortida d’allò més interessant i no va haver-hi temps per l’avorriment!

Vam realitzar dos tallers: Creactivity i la visita guiada per l’exposició Robots.

Creactivity era un espai amb quatre… Llegeix més»

EXPERIMENTEM!

Com ja tots sabeu, l’eix transversal de l’escola és Science please, llavors, aprofitant això i que en 4t, estem fent un projecte relacionat amb les energies, hem creat, investigat i provat diferents experiments renovables i reutilitzables (la gran majoria). Tot, fent servir el mètode científic… Llegeix més»

1r Sortida a la verema

Hola famílies de 1r! El dimarts 3 d’octubre vam anar a Sant Martí Sarroca a treballar la verema. L’alumnat s’ho va passar d’allò més bé agafant el raïm dels ceps  i posteriorment trepitjar-lo per poder fer el most i tastar-ho. Després de dinar vam anar… Llegeix més»

L’Escola Els Pins i la UPC junts per la ciència

Enguany la nostra escola i la UPC, amb la col·laboració dels Serveis Educatius de Castelldefels, iniciem un projecte conjunt, millor dit dos. Els alumnes de quart de primària i de sisè tindran l’oportunitat de participar en el projecte pilot que iniciem amb la universitat que… Llegeix més»

Pressupostos Participatius de Castelldefels

Benvolgudes famílies,

Us volem informar  que, als Pressupostos Participatius de Castelldefels, han incorporat dues propostes relacionades amb activitats que es desenvolupen a la nostra escola.

En concret, es preveuen les següents possibles actuacions per a la zona de Serra d’en Llopart, que compren els barris de Can Vinader,… Llegeix més»