Vine a conèixer-nos

ONG PINSHELPERS

La classe de 6èB hem començat el nostre projecte més solidari. Hem creat una ONG, apadrinats per l’associació d’acollida de nens i nenes de Bielorússia. Estem motivats i engrescats per poder ajudar en l’acollida d’aquests nois i noies que vindran a passar un mesos d’estiu… Llegeix més»

4t Contes Gitanos

Aquest matí les i els alumnes de 4t hem anat a la biblioteca del poble a veure una obra de teatre: “Contes Gitanos”.
Com podeu veure a la imatge hem fet d’actors i d’actrius!!!
Ha estat molt divertida i interessant perquè hem tractat temes molt importants com… Llegeix més»

4t ESMORZARS SALUDABLES

El passat divendres 31 de gener l’alumnat de 4t va fer un taller d’ “Esmorzars saludables”, relacionat amb el nostre projecte del 2n trimestre.
La Iolanda ens va explicar la Piràmide dels aliments per conèixer els que són més saludables i hem de menjar regularment, i… Llegeix més»

Erasmus+ a Estònia

El passat mes de novembre, els mestres de l’escola Andreu i Marc van viatjar als països nòrdics, concretament Estònia i Dinamarca, per a veure com funciona el sistema educatiu d’aquests països i veure l’impacte de la innovació en els mateixos.
El diumenge dia 10 de novembre… Llegeix més»

Felicitats campions!!

Moltes felicitats als alumnes de 6è! Aquest any han participat en la VII Edició del concurs de radaccions escolars, amb els objectius de Desenvolupament Sostenible, i la parella formada per la Laura Rendón i el Matías Pérez han guanyat el 1r. Premi.  També ha obtingut… Llegeix més»

Som i Sentim, Segon B

Com ja sabeu, aquest any, el projecte transversal de l’escola és “Som i Sentim”. D’aquí, el nom de la nostra classe “Els Pallapupas”.
Els Pallapupas treballa perquè hi hagi espai per al riure durant el procés de la malaltia, i així convertir els hospitals en… Llegeix més»

LES JOGUINES ECOLÒGIQUES 2n

Ahir dimecres dia 27 de novembre l’alumnat de 2n va gaudir d’una activitat molt interessant i divertida: fer joguines ecològiques. Durant tota la setmana passada els alumnes van portar molt material reciclat de casa i ahir van poder fer moltes joguines.
S’ho van passar super bé,… Llegeix més»

Jornada d’escacs

El passat divendres 22 de novembre es va realitzar la primera jornada d’escacs de Castelldefels i l’escola va participar amb aquests 6 alumnes. Felicitats!
Recordeu que el proper 29 de novembre es realitza la segona jornada. Ànim!

SORTIDA: ELS TRANSPORTS

El passat dimecres dia 20 de novembre vam fer una sortida.
De l’autocar a l’aeroport, del tren al metro i del metro a la Golondrina i així és com vam conèixer alguns dels transports més propers per nosaltres. Vam estar molt i molt engrescats i ens… Llegeix més»