Easter eggs

Hem acabat el trimestre buscant els ous de pasqua. Ha estat una activitat motivadora i divertida. L’alumnat havia de seguir les pistes per poder trobar els ous. Finalment ho han aconseguit i hem pogut gaudir també dels ous de xocolata.
Happy Easter!
Llegeix més»

Sortida al Poble Espanyol 1r

El passat dijous 25 de febrer, l’alumnat de primer de primària vam fer una sortida al Poble Espanyol de Barcelona per endinsar-nos en els oficis artesans. Vam conèixer els oficis artesanals: dels vidriers/es, els/les teixidors/es i els/ les cistellers/es. Vam gaudir molt de les explicacions… Llegeix més»

Participem a la I Jornada d’Innovació Avançada “Educació i Intel·ligència artificial”

L’Escola Els Pins és pionera a Catalunya en l’ús de la Intel·ligència Artificial per la millora de la convivència i dels resultats acadèmics mitjançat el projecte WatsomApp. Des de l’any passat treballem amb la Direcció General d’Innovació Recerca i Cultura Digital del Departament d’Ensenyament per traspassar la nostra experiència a altres centres. El proper 9 de Març participarem a la I Jornada d’Innovació Avançada “Educació i Intel·ligència artificial”.

Contes gitanos a la Biblioteca

Aquesta setmana hem sortit de l’escola per anar a la biblioteca de Castelldefels.
Un cop allà, hem anat a la sala Margarita Xirgu on ens esperava la Lourdes que ens ha acompanyat fins a l’inici de l’obra, protagonitzada per Kim Arnal.
L’objectiu d’aquesta activitat és conèixer la… Llegeix més»

P5 Treballem els ODS Objectiu 15

Enguany a tota l’escola estem treballant els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible).
Al llarg del curs totes les classes fem activitats relacionades amb aquest tema. En concret, a P5 estem treballant l’objectiu 15 “vida dels ecosistemes terrestres”.

A principi de curs, unes mascotes (mussol i eriçó) van… Llegeix més»

Taller de vehicles solars a 4t

El passat mes de desembre vam realitzar un taller  per conèixer de primera mà les energies renovables. Aquesta activitat ens ha servit de detonant per treballar  el nou projecte de medi: LA FORÇA DEL MOVIMENT i on aprendrem més sobre les energies.
L’activitat constava de dues… Llegeix més»

Vídeo residència d’avis i àvies Benviure!

Hola famílies,

Els dies previs a les vacances de Nadal, els nens i les nenes d’Infantil i de Primer Cicle van preparar unes postals nadalenques i algunes activitats per desitjar unes bones festes als avis i les àvies de la Residència Benviure de Sant Boi de Llobregat. Pel que sembla, van estar molt contens i contentes de rebre-les i ens van fer un vídeo ensenyant-nos com les llegien i dedicant-nos unes paraules molt emotives. Us el compartim per tal que pugueu gaudir-lo tant com nosaltres!

Una abraçada enorme per tots els avis i les àvies!! 🙂

ONU PINS 6è

Com creieu que els països d’arreu del món arriben a acords? L’alumnat de 6è han pogut experimentar de primera mà com des de diferents països i la seva forma de societat, és una tasca ben difícil aconseguir posar-se d’acord.
Junts /es  han anat participant en diferents… Llegeix més»