Taller Piskel a 2n

Els i les alumnes de 2n hem pogut gaudir d’un taller STEAM amb el programa Piskel. Durant dues hores les educadores ens han explicat el Pixel Art amb el programa Piskel, i amb els ordinadors que han portat i per parelles, els nens i… Llegeix més»

Jocs Florals 2021

Estimats i estimades nens i nenes de l’escola Els Pins,
El proper dia 23 d’abril celebrem Sant Jordi a l’escola i us presentem els llibres que podran rebre els premiats que arribin com a finalistes del concurs dels Jocs Florals. Totes les composicions han sigut molt… Llegeix més»

Easter eggs

Hem acabat el trimestre buscant els ous de pasqua. Ha estat una activitat motivadora i divertida. L’alumnat havia de seguir les pistes per poder trobar els ous. Finalment ho han aconseguit i hem pogut gaudir també dels ous de xocolata.
Happy Easter!
Llegeix més»

Sortida al Poble Espanyol 1r

El passat dijous 25 de febrer, l’alumnat de primer de primària vam fer una sortida al Poble Espanyol de Barcelona per endinsar-nos en els oficis artesans. Vam conèixer els oficis artesanals: dels vidriers/es, els/les teixidors/es i els/ les cistellers/es. Vam gaudir molt de les explicacions… Llegeix més»

Participem a la I Jornada d’Innovació Avançada “Educació i Intel·ligència artificial”

L’Escola Els Pins és pionera a Catalunya en l’ús de la Intel·ligència Artificial per la millora de la convivència i dels resultats acadèmics mitjançat el projecte WatsomApp. Des de l’any passat treballem amb la Direcció General d’Innovació Recerca i Cultura Digital del Departament d’Ensenyament per traspassar la nostra experiència a altres centres. El proper 9 de Març participarem a la I Jornada d’Innovació Avançada “Educació i Intel·ligència artificial”.

Contes gitanos a la Biblioteca

Aquesta setmana hem sortit de l’escola per anar a la biblioteca de Castelldefels.
Un cop allà, hem anat a la sala Margarita Xirgu on ens esperava la Lourdes que ens ha acompanyat fins a l’inici de l’obra, protagonitzada per Kim Arnal.
L’objectiu d’aquesta activitat és conèixer la… Llegeix més»