INSTRUMENTS DEL MÓN

Avui dimarts 12 de novembre, l’alumnat de 2n ha anat a la biblioteca de Castelldefels, més concretament, a la sala Margarida Xirgu. Els hi han explicat diferents contes  relacionats amb diferents continents de tot el món. Els alumnes i les alumnes s’ho han passat d’allò… Llegeix més»

Castanyada 2019…celebrem la Tardor als Pins!

El passat dijous 31 d’octubre l’escola va ser tota una festa!!! (Mireu les fotos al final de l’article) Des de P3 fins a 6è vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada amb un munt d’activitats i exposicions. Panellets, tast de fruits de tardor, expomoniatos… Llegeix més»

Sortida de 4t al Cosmocaixa

El dia 9 d’octubre del 2019, els alumnes de 4t vam anar al Cosmocaixa de Barcelona.
Vam veure coses molt interessants . Primer ens van explicar una mica el museu. Després vam fer dues activitats: una es deia les formes i l’altra Creactivity. En aquesta última, es podien fer tres activitats: a la primera es feien invents,… Llegeix més»

Arrivederci Roma! ERASMUS+ Andreu&Susanna

Aquesta ha estat la nostra darrera aventura Erasmus 2019! Del 19 al 23 de juny, vam volar cap a la ciutat eterna per assistir al curs  Interactive ICT-based, digital and web tools for an effective blended, flipped and cooperative learning.
Els objectius del curs estaven centrats… Llegeix més»

Erasmus+ Apostem pel futur!

La Rosanna Cabau, secretària de l’escola, participa a la VI trobada de projectes KA101 i KA104 que es realitza a Múrcia. De cara al curs vinent la nostra escola participarà de nou en un projecte Erasmus KA1,  ja que ens han estat concedits quatre Job… Llegeix més»

LAS MISTERIOSAS HISTORIAS DE 5º

Hace unas semanas,nosotros, los niños de 5º empezamos a escribir por parejas unas historias escalofriantes y muy misteriosas inspiradas en las leyendas de Bécquer, un  libro que habíamos leído anteriormente en clase.
Fue muy entretenido crear entre todos a lo que nosotros llamamos “LOS MISTERIOS DEL… Llegeix més»

La Mònica i la Susanna a Ràdio Castelldefels

La Mònica Román i la Susanna Vilà han estat convidades a Ràdio Castelldefels per parlar dels diferents projectes que enguany ha dut a terme l’escola. La directora del centre i la cap d’estudis han pogut explicar projectes com ara:
Erasmus+ En el que enguany els mestres… Llegeix més»

Cloenda Projecte “Llaminadura Saludable” 4t-UPC

Demà 6 de juny de 2019, finalitzem el projecte LLAMINADURA SALUDABLE que hem portat a terme aquest curs, els alumnes de 4t de primària de l’escola Els Pins  juntament amb la UPC de Castelldefels.

Volem agrair especialment al CRP de Castelldefels, la seva col.laboració. I volem felicitar a tots i totes els alumnes de 4t la seva feina!

Felicitats 4t!!

P-4 D’EXCURSIÓ AL REMOLAR

Els nens/es de P-4 hem anat d’excursió al Delta del Llobregat i hem pogut observar diferents animals i aus que hi habiten. Hem hagut d’estar en silenci per no espantar-los. També hem vist un hotel d’insectes i cases dels ratpenats. Ens han explicat  el conte… Llegeix més»