Castanyada a Infantil

La setmana passada vam celebrar al castanyada a Infantil.

Els més petits de l’escola van portar fruites i fruits que podem trobar a la tardor i amb l’ajuda dels nens i nenes de P4 i P5 que van escriure els noms d’aquests fruits i fruites vam muntar una paradeta al vestíbul de l’escola .

També vam fer panellets . no sabem si estaven més bons  els de coco, els de cacao o els d’ametlla. Ens els vam menjar tots!

El dia 31 vam fer un tastet de fruites de la tardor, després vam fer uns balls mols divertits al gimnàs de l’escola i finalment per la tarda vam tenir l’esperada visita de la Castanyera! Estava dormida, però clar, es que venia des de la muntanya i havia estat molt de temps torrant les castanyes que després ens va donar.

Moltes gràcies castanyera, t’esperem l’any vinent!