ELS ALUMNES I FAMÍLIES DE 6è DE L’ESCOLA ELS CINGLES JA ESTAN EN MARXA!!

Els passats 18 i 19 de desembre, un grup de 22 alumnes de 6è de l’Escola Els Cingles i les seves famílies vam participar de la Fira de Nadal del poble amb una paradeta excepcional.

Amb l’objectiu de recollir diners per a les colònies de final de curs vam preparar manualitats al voltant de la temàtica nadalenca per a poder-les vendre. Però realment, l’objectiu anava molt més enllà.

Els adults que vam acompanyar els nostres fills i filles vam poder veure que realment el que teníem davant era l’oportunitat educativa de poder-los ensenyar el valor de l’esforç i la recompensa pel treball ben fet, tant l’individual des de cada llar treballant els dies previs, com el col·lectiu durant els dies de la venda.

En una època tan excepcional com la que ens obliga a viure la Covid, oportunitats com aquestes ofereixen encara un valor més gran. Al llarg d’aquests dos cursos han arribat famílies noves a l’escola i a les nostres dues classes i amb la paradeta vam tenir l’oportunitat de poder-nos conèixer i relacionar-nos.

Sabem que les activitats per a recollir diners a 6è són ja una tradició més i ajuda a evidenciar que els nostres fills i filles s’han fet grans i d’aquí poc iniciaran un camí cap a la Secundària. Els ajuda a créixer i aquest és també el testimoni que vam recollir de les famílies que ja havien participat d’aquest tipus d’activitats.

Moltes gràcies a les mares més veteranes que van conduir a la resta, moltes gràcies a les famílies novelles que van posar il·lusió a l’experiència, felicitats als nens i nenes pel que van treballar i aprendre i enhorabona a tothom pel que vam fer!

Gràcies també al suport d’antigues famílies de l’escola i a l’Ajuntament per les facilitats d’instal·lació i ampliació oferint-nos la paradeta del costat un cop engegada la Fira. Ens va anar molt bé poder tenir més espai!

I us avisem… no ens quedarem aquí perquè el curs és llarg i tenim molta empenta! No ho tenim fàcil perquè aquest curs torna a ser especial i les restriccions sabem que ens limitaran, però és l’oportunitat per buscar noves vies… Ja us anirem informant.

Comissió Colònies 6è Els Cingles 21-22