Coral Els Cingles

La música és un element essencial en el desenvolupament i l’aprenentatge dels nens i nenes. Dóna unes vivències i potencia unes habilitats diferents de les que pot donar qualsevol altra activitat. La nostra escola, anem una mica més enllà i volem compartir tot aquest aprenentatge. Per Santa Cecília fem festa grossa i al llarg de la setmana oferim concerts a les famílies. A mesura que s’acosta el Nadal, cada setmana cantem nadales tradicionals a l’entrada de l’escola. El darrer dissabte del primer trimestre escolar oferim a les famílies de l’escola i a la gent de l’Ametlla un concert nadalenc i ho fem a través de la Coral infantil Els Cingles, la nostra cirereta musical que està formada pels nens i nenes de 5è. El repertori de la coral és molt variat però posa èmfasi en les cançons tradicionals del nostre país. Aquestes cançons també les oferim als avis del nostre poble. Els darrers cursos hem anat a la residència Millet i Francesca Roig i aquest any també compartirem dues experiències noves visitant la residència Assistida per a gent gran de l’Ametlla del Vallès i rebent a l’escola els avis de la residència Can Camp. També, des de l’any 2001, la coral participa en el projecte Cantània, organitzat per l’auditori de Barcelona que aplega milers de cantaires de les escoles de primària de tot el país.

Ja veieu que la música ens dóna molta vida!

CONCERT DE NADAL

CURS 2018-2019