L’escola

img_9280-1

La nostra escola, Els Cingles, està ubicada en una zona privilegiada, sota el cim del Puiggraciós, al peu dels Cingles de Bertí, amb una preciosa vista a la vall del Vallès, just al costat de l’institut Eugeni Xammar.

És un dels dos centres de primària de la població de l’Ametlla del Vallès que es va crear el curs 2000-2001 per poder atendre la mancança de places escolars d’educació infantil i primària del poble. Vam estar cinc cursos en cargoleres mentre no ens feien l’actual edifici que vam estrenar el curs 2005-2006.

Vam  començar amb una línia d’escolarització però el curs 2004- 2005  es va començar a desdoblar fins arribar al curs 2012-13 que fou el primer amb les dues línies desdoblades. Des d’aleshores el cens de la població de l’Ametlla ha estat irregular i tenim grups amb una línia i grups amb dues.