Menjador

ESPAI MIGDIA

Espai Migdia és una empresa jove amb més de deu anys d’experiència en el sector.

A Espai Migdia treballem amb la voluntat de contribuir al desenvolupament integral de l’infant mitjançant un ventall ampli i diversificat d’activitats on l’AMPA i la Direcció del Centre trobaran el millor complement per a desenvolupar un projecte que s’ajusti a les seves necessitats.

La nostra metodologia sempre va en consonància amb la del centre per afavorir la nostra tasca educativa associada a l’alimentació i el lleure.

A Espai Migdia creiem que l’alumnat és el protagonista de la seva estona de lleure i els acompanyem per tal de treballar, i alhora gaudir d’aquesta estona tant important del dia.

El nostre compromís es tradueix en una cuina basada en la qualitat a partir d’un producte de proximitat i de temporada, i en un projecte pedagògic que fomenta l’adquisició d’hàbits i el desenvolupament  d’actituds responsables dins d’un espai viu com és el menjador escolar.