Jornades Esportives de Primària a Granollers

El passat divendres 24 de març van tenir lloc a les instal•lacions esportives de Granollers, les JORNADES ESPORTIVES DE PRIMÀRIA, organitzades per el Consell Esportiu del Vallès Oriental l’Associació Esportiva Carles Vallbona i amb la col•laboració de l’Ajuntament de Granollers. Prop de 750 alumnes de primària a de centres educatius del Vallès Oriental, dividits per equips van gaudir d’un matí ple d’activitats participant en esports com Futbol Sala, Futbol Set, Voleibol, Bàsquet, Handbol, Futbol-Flag i Korfbal, entre altres esports.

El nostre alumnat de sisè de primària, acompanayts dels tutors, mestre d’educació física i monitor de menjador, va gaudir d’una jornada esportiva, sana i divertida, la qual va acabar al parc del Pla de Llerona on varen dinar i jugar una estona per celebrar el gran paper realitzat.