Celebració del Projecte Solidari amb Open Arms a càrrec de sisè!

El passat divendres 5 de maig l’alumnat de sisè primària va organitzar i celebrar una jornada tant especial com inoblidable al llarg de la seva etapa de primària amb l’esdeveniment del Projecte Solidari. Una jornada per a pensar únicament en la solidaritat i generositat cap als col·lectius que més ho necessiten a través de la lluita que ja fa anys està duent a terme una organització tant important com és Open Arms, especialment amb els refugiats. Ja feia mesos que els nostres nens i nenes de sisè estaven organitzant tot, i així va ser que va cristal·litzar amb una tarda de paradetes i activitats dissenyades per recaptar diners que seran íntegrament destinats a l’ajuda dels més necessitats. Pinta-cares, polseres, crispetes, cursa de sacs, jocs de taula, gimcana… un munt de possibilitats per a demostrar que la solidaritat i la festa són totalment compatibles. A més també va coincidir amb la inauguració del nou pati de l’escola amb discurs de la directora cap a tots els presents.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *