Cafè i Llibres. La novetat de la Biblioteca Escolar

Des de la Biblioteca de l’escola hem iniciat les sessions de Cafè i Llibres. En aquestes sessions ens trobem les famílies interessades pel foment del gust per la lectura dels nostres fills i filles.

cafe-i-llibres-1-4

A la primera sessió vam estar parlant sobre el plaer de la lectura, diferents tipus de llibres, bones editorials i vam poder remenar diferents tipus de llibres per a diferents edats.

cafe-i-llibres-1-2 cafe-i-llibres-1-3 cafe-i-llibres-1-1

Com que hi havia a prop el nadal vam donar un llistat de recomanacions de llibres per a cada cicle.

Les sessions del segon trimestre seran amb la directora de la Biblioteca Municipal de Torredembarra i una sobre llibres per parlar de sexualitat i el canvi a l’adolescència.

Us esperem amb unes pastetes i cafè!