Estratègia Digital de Centre EDC

L’Estratègia Digital de Centre està alineada amb el Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC), on s’indica la necessitat d’assolir la fita d’una societat digitalment competent, fent èmfasi en l’equitat i tenint en compte l’evolució del context social i tecnològic.

Les tecnologies impulsen la innovació i l’evolució de les metodologies didàctiques i s’integren en els processos d’ensenyament i aprenentatge. Per tant, aquestes metodologies han de contemplar els avenços tecnològics i els nous usos que en fa l’alumnat així com les implicacions que tenen en l’aprenentatge, en l’accés i en el processament de la informació.

Per tal de conèixer l’estratègia digital del centre podeu consultar els següents apartats:

Estratègia digital

Cultura digital

Diagnosi

Actuacions

Pla de comunicació

Pla d’acollida d’alumnat

Pla d’acollida digital professorat

Pla d’acollida de les famílies