Sortides i activitats de l’escola durant el segon trimestre

Benvolgudes famílies,
aquest darrer trimestre ha estat carregat d’activitats, sortides i tallers que ens agradaria compartir amb vosaltres. Hem anat a l’Aquàrium de Barcelona, a museus, al teatre… fins i tot hem anat d’esquiada! Hem celebrat dies molt importants i interessants com el Dia Escolar de la No Violència i la Pau, hem recorregut el poble i menjat truita per Dijous Gras, hem cuidat el nostre hort per gaudir dels fruits que ens ha anat donant i hem celebrat el carnaval tot seguint el nostre projecte d’Egipte!
Esperem que gaudiu del tastet de fotos i vídeos que us hem preparat perquè pugueu reviure aquests moments amb nosaltres!