L’escola

Comiat alumnes de sisè

Un curs que va començar amb molta incertesa ha acabat de la millor manera. Els alumnes de 6è s’han pogut graduar acompanyats dels seus familiars, amics i companys. També hem comptat amb la presència del Sr. Alcalde, que va fer lliurament als alumnes del bonus… Llegeix més»

Sortida al Corral de Neri

El passat 10 de maig, l’alumnat de 1r va poder gaudir d’una sortida ben enriquidora. La Granja Escola Corral de Neri va organitzar-nos una jornada plena d’activitats i de jocs. Vam poder veure, tocar i donar de menjar als seus animals, jugar al laberint, saltar… Llegeix més»

Vela escolar

Aquest any hem pogut recuperar l’activitat de vela escolar. Els nostres alumnes ja han començat a fer les seves primeres pràctiques.
Aquí us deixem unes fotos per poder veure’ls en acció!

Teatre P5

Els alumnes de la classe del MIXU-MIXU P-5, hem fet una obra de teatre per aquest Sant Jordi “Els dracs busquen amics”, una història on els dracs no són tan dolents com sembla, només estan sols i busquen companyia.
Tota la classe ha col·laborat en les disfresses i… Llegeix més»

Pintem ous de Pasqua

Enguany, l’alumnat de 1r ha decorat els ous de Pasqua d’una manera ben diferent, tot utilitzant elements de robòtica aplicada a tasques educatives.  Han gaudit molt de l’experiència! Bona Pasqua!

Tira còmica de la Mafalda

Com ja sabeu el tema que estem treballant aquest curs és el còmic. Els i les alumnes de quart som la Classe de la Mafalda, per aquest motiu hem elaborat diferents tires còmiques. Tot seguit us deixem una mostra. Llegeix més»

FEM IOGA

Aquest any, els més petitons de l’escola hem descobert el IOGA. A partir de contes, jocs i cants, hem après a  desenvolupar postures o “assanes” del ioga, algunes respiracions i a relaxar-nos de manera conscient.
El ioga ens serveix per connectar amb cos, ment i ànima,… Llegeix més»

La lectoescriptura a 1r

El cicle inicial és un curs en el qual el procés d’aprenentatge de la lectoescriptura té un paper importantíssim. A primer de primària, per tal de motivar l’alumnat i ajudar-lo a fer front a aquest gran repte, es combinen les tasques pròpies de l’aula (lectura,… Llegeix més»