Una mosca empipadora

A la classe dels nens i nenes de P3 l’altre dia ens va visitar una mosca empipadora. Aprofitant aquesta visita vam treballar una cançó i una audició d’alló més divertida.
Vam aprendre la cançó de la mosca empipadora i així també vam aprofitar per repassar les parts del cos que estem treballant actualment. Podeu aprendre-la amb ells si l’escolteu AQUÍ.
També vam fer l’audició del Vol del Borinot de Rimski Korsacov. Un dia la vam fer movent-nos per l’aula com si fóssim mosques empipadores. I l’altre dia vam dibuixar en un full com anava volant el borinot m’entre l’escoltàvem i de regal ens vam portar a casa el nostre borinot que vam fer volar mentre tornàvem a escoltar la peça musical. La podeu escoltar amb els vostres fills AQUÍ.