SETMANA CULTURAL

Enguany la setmana cultural de la nostra escola ha estat centrada en els contes. Va ser una setmana molt i interessant i  divertida. On els alumnes, pares, mares i mestres vam gaudir molt i ens ho vam passar d’ allò més bé.
Durant els matins vam realitzar diversos tallers: El peix irisat, trivial dels contes, taller de maquillatge, joc de rol, parts del conte, una oca dels contes, creació de personatges, dramatització, il·lustració de contes, etc.

A la tarda, vam realitzar activitats diverses, algunes realitzades per pares de l’escola i altres per diferents institucions, com la Biblioteca de Torredembarra.

L’últim dia es va fer una exposició on tots els nens i pares van poder gaudir dels treballs realitzats.

Us mostrem un recull de fotos les diferents activitats, esperem que us agradi.
MIREU!!!!