Setmana cultural 2014 a primària

Benvolguts pares i mares de l’escola. Aquí us deixem un recull de fotos que es van fer durant la setmana cultural, on vam treballar, aprendre i gaudir molt.
 Les nenes i nens de primària ens vam dividir per cicles, on vam fer diferents tallers.
 D’una banda els nens de quart, cinquè i sisè vam gaudir pel matí de tres tallers organitzats pels diferents tutors, com els nostres companys de primer, segon i tercer.
 A la tarda vam gaudir de tallers organitzats per diferents pares, així que de part de tota l’escola, us hem d’agrair la vostra col·laboració i entusiasme a l’hora d’ajudar-nos a preparar aquest esdeveniment.