LES COLÒNIES A INFANTIL

El dia 22 i 23 de maig varem marxar de colònies els nens i nenes d’infantil. Vam anar a Pontons a la casa “Cal Diable”. Varem arribar i ens vam posar a esmorzar ja que, amb els nervis del viatge, tots els nens i nens estaven morts de gana. Després els monitors els van portar de passejada per les instal·lacions. A mesura que els hi ensenyaven els diferents espais, els anaven explicant les normes que calia respectar a cada lloc.
Van jugar una estona abans de dinar i els grans van anar a parar taula per tots. Vam dinar, i a la tarda els de P3 i P4 van fer el taller de herbes aromàtiques i després el de les galetes; i P5 el de la llana i també galetes, que estem segures que vau tastar i us van encantar; ummmmmhhhhhh!!!!!
Els vam deixar una estona per jugar lliurament. I  després a sopar i els jocs de nit; alguns nens es van espantar una mica amb el dimoni Banyetes però aviat se’ls hi va passar.
Després els monitors ens van cantar unes cançons molt dolces que van fer que poguéssim anar a dormir força relaxats.
Al dia següent vam tornar a fer les motxilles i a esmorzar!! Havíem d’agafar forces per fer una excursió molt xula i apassionant!! Els nens de P5 van tornar a l’escola, de l’excursió al bosc, sols; uffff que grans!!!!
Després de l’excursió ja es va fer hora de dinar. Després van jugar una estona perquè els baixés una mica el dinar i, cap a l’escola!!!! Tot i que molts nens s’haguessin quedat uns dies més….

Per veure les fotos premeu aquí