CASTANYADA 2013

El passat 31 d’ octubre vam celebrar la festa de la Castanyada a l’ escola. Pel matí els alumnes d’ Educació Infantil i els alumnes de 6è van estar preparant panelllets per tota l’ escola. La resta d’alumnes de primària van estar a la seva classe preparant receptes de tardor.

1r: Amanida de tardor
2n: Macedònia
3rA: Pintxos de fruita
3rB: Fruits secs amb xocolata
4t: Crema d’avellanes i cacau
5èA: Iogurt de tardor
5èB: Braç de gitano

Per la tarda ens vam menjar les castanyes i vam baixar al pati a ballar les danses. Ens ho vam passar d’allò més bé. Aquí us deixem algunes fotos perquè podeu veure com va anar la festa. Esperem que us agradin i ens deixeu les vostres opinions.

FOTOS CASTANYADA