UNA COMPRA SALUDABLE, DE TEMPORADA I DE PROXIMITAT!

El passat dimarts dia 13 de febrer els alumnes de 3r vam anar al Caprabo de Caldes per realitzar una activitat sobre com fer una compra saludable. Prèviament a la sortida, a l’aula vam estar treballant en grups com dur a terme el disseny d’un menú diari saludable i equilibrat a partir de l’estructura de la piràmide d’alimentació. Vam observar els diversos grups d’aliments i què és important consumir diàriment i què ocasionalment en funció del que ens aporta i dels seus nutrients.

La dinàmica del Caprabo va ser molt significativa, competencial i engrescadora. Els alumnes havien de ser curosos alhora d’escollir els productes del seu menú i tenir en compte els ingredients, així com la procedència i que fos de temporada. Al final tots van sortir molt contents perquè ens van regalar una bosseta amb una ampolla d’aigua, una poma i un iman per la nevera amb informació sobre el tema.

Veure totes les fotografies