Últims dies de curs

Aquest curs, tot i malgrat les restriccions covid, no podia faltar l’esperada festa de l’aigua per acomiadar el curs!!!

És per això que hem buscat la manera de fer-ho possible mitjançant gimcanes. D’aquesta manera la festa de l’aigua esdevenia més ordenada, per grups-bombolles anàvem passant per les diverses proves (totes relacionades amb aigua) on els infants podien jugar tot remullant-se!

Jocs com la patata calenta, el paracaigudes, el camí sensorial, fem pastetes, transvasaments, passa l’aigua, que no caigui l’ampolla, ens mullem amb els aspersors, guerra amb esponges … Han estat molt divertides, mireu, mireu:

A més, aquests últims dies també hem fet diverses activitats, cada nivell n’ha fet de diferents: anar al parc de Can Rius, fer una festa Hawaiana, jugar el partit de futbol entre alumnes de 6è amb alguns mestres de l’escola…

Veure més fotografies