Sherlock Holmes and the Queen Jewels. ENGLISH DAY

El passat 10 de juny tota la escola va celebrar la 3a edició de l’English Day.

Enguany els nens i nenes van haver de resoldre el misteriós robatori de les joies de la Corona. Vam començar el dia sortint a les notícies!!!

A l’informatiu vam veure que algú havia robat les joies de la reina Elisabet mentre eren exposades a l’escola. La Dolors, la directora, no va tenir més remei que trucar al conegut Sherlock Holmes, que va venir corrents a l’escola.

Tots els alumnes van dedicar el matí a realitzar activitats relacionades amb la cultura anglesa. Per exemple, van fer un tast de tes, van jugar al “What time is it, Mr wolf?”, van crear l’arbre genealògic de la família real, van realitzar manualitats sobre el Big Ben… i moltes altres activitats que ens van permetre conèixer més la fascinant ciutat de Londres.

Per últim, ens vam reunir tots a la pista de abaix per rebre el Sherlock Holmes que va arribar amb helicòpter i gràcies a les pistes que els alumnes li van donar vam poder trobar les joies en diferents llocs de l’escola. La reina ens ho va agrair amb dolces monedes de xocolata per tots i totes!! Quin dia més intens!

Aquí en trobareu totes les fotografies!