Sant Jordi 2019

Sant Jordi és una festa molt estimada a l’escola. Sovint aprofitem l’ocasió per compartir històries i contes entre alumnes de diferents cursos i així, després, els grans els ajuden en la creació d’una manualitat. Sempre ens preguntem qui dels dos, si petits o grans, se senten més realitzats en aquest tipus d’activitats 🙂

Aquest any vam dedicar el matí a fer tallers relacionats amb la lectura i la diada de Sant Jordi. Els alumnes de 6è i 1r van explicar-se contes i junts van crear un traumatròp. Els alumnes de 4t i P3 també van explicar-se contes i després van fer un punt de llibre. Els nens i nenes de 3r i P4 van llegir contes i van fer un taller d’estampació i els de 2n i P5 van transformar una pinça en un drac!!

A la tarda vam realitzar el concurs literari. Totes les composicions estaven relacionades amb el fons marí. El guanyador/a de cada classe va pujar a recollir un dolç reconeixement i un llibre com a premi per compartir amb tota la classe.

I l’endemà al matí vam allargar la festa amb els contes que els i les alumnes de cinquè van estar preparant durant setmanes. Ja és casi una tradició que els alumnes de cinquè ens facin aquest petit regal per Sant Jordi. Després de moltes dies de preparació, totes els alumnes de 5è es distribueixen per grups ens els patis de l’escola i esperen que tots els alumnes passin a escoltar-los. Després es realitza una petita activitat per acabar de treballar el conte. Quines històries més boniques han escollit els i les alumnes de cinquè. Ens van deixar impressionats!!

Vegeu les fotografies!!