Que la música no pari! Setmana Cultural 2018

Del 19 al 23 de març vam celebrar la Setmana Cultural d’aquest curs realitzant diversos tallers i activitats relacionats amb la música. Durant aquests dies, tots els alumnes s’ho van passar d’allò més bé realitzant tallers de tota mena amb l’ajuda de famílies per aprofundir en el coneixement i descobriment de la música.

Els nens i nenes d’Educació Infantil van gaudir de quatre tallers ben originals: “El conte musical”, “Fem un instrument”, “Toquem instruments” i “Ballem!”

.

Els alumnes de Cicle Inicial van realitzar un projecte sobre els diversos estils musicals (rock, salsa, flamenc, música celta i clàssica) i van realitzar quatre tallers pels quals van anar rotant al llarg de la setmana: “Fem un tambor xinès”, “Sing Star”, “Quiero ser como tu” i “Paisatge musical” no us en podeu perdre els vídeos finals (els trobareu a l’enllaç de les fotos).

Els alumnes de Cicle Mitjà també van aprofitar la Setmana Cultural, treballant per projectes la història de la música i realitzant quatre tallers molt divertits: “Fem caràtules”, “Salsa”, “Rap” i “Musicoteràpia”.

Els nois i noies de Cicle Superior van tenir l’oportunitat d’exposar els seus treballs sobre compositors i compositores, d’elaborar un videoclip, des del guió inicial fins a la seva elaboració i de participar en dues xerrades, una sobre el model de la dona a les cançons i l’altra sobre els auditoris d’arreu del món. A més, van realitzar diversos tallers: “Concurs sobre la música”, “Zumba”, “Ball de bastons” i “Cups song”.

Per concloure la Setmana Cultural, el divendres a la tarda ens vam reunir a la pista tots els alumnes de l’escola per fer les demostracions de ball i actuacions treballades al llarg de la setmana i així ensenyar tot el que havien après.