PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ

LLISTATS PREINSCRIPCIÓ

PUBLICACIÓ D’OFERTA DE PLACES PUBLICACIÓ DE SOL·LICITUDS AMB PUNTUACIÓ PROVISIONAL PUBLICACIÓ DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ, UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS
PUBLICACIÓ DE LA LLISTA ORDENADA PUBLICACIÓ DE L’OFERTA FINAL PUBLICACIÓ DE LA LLISTA D’ADMESOS I LA LLISTA D’ESPERA

______________________________________________________________________________________________________________________

En aquest espai trobareu tota la informació relacionada amb el procés de preinscripció i matrícula.

Aquest enllaç us dirigeix directament  a fer la sol·licitud de preinscripció i presenta-la.

RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi de centre de la nostra escola és 08015077, el necessitareu per indicar a quin centre voleu fer la preinscripció.
  • Si es tracta d’un canvi de centre, demaneu al vostre centre actual el núm. d’Identificació de l’alumne (IDALU)
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.