PRIMERS DIES A I3

Comencem el nostre camí a l’escola! No sabem quant durarà el procés de familiarització. Per alguns/es seran dies, per altres setmanes, tot el que necessitin estarà bé. Sentir-se segurs, vistos, escoltats, compresos, acollits… farà que aquesta incertesa vagi desapareixent a poc a poc. Només necessitem temps.

Us obrim una finestra de l’escola perquè podeu gaudir veient els vostres fills/es durant els primers dies d’escola, on hem conegut el nostre centre (les nostres aules, la biblioteca, la ludoteca, els patis, la sala màgica on fem psicomotricitat, l’aula d’anglès…) i on hem començat a conèixer als nostres companys/es, als mestres i a les monitores del menjador.

Esperem que us agradin!

També us volíem informar que ja tenim nom per les aules d’I3!!!

Al llarg d’aquests dies, després de parlar, explicar i intercanviar experiències hem arribat a la conclusió que ens agradaria molt tenir un nom per l’aula. Ha estat una activitat pensada i meditada, hem fet votacions i cadascú ha escollit lliurement quin seria el tema.

Veure totes les fotografies

L’aula d’I3 A som la classe dels CONILLS! L’aula d’I3B som la classe de les OVELLES!