Per carnaval, tot s’hi val!

I tant que tot s’hi val! Quina setmana tan boja i divertida vam tenir seguint les instruccions del rei Carnestoltes! Pentinats estrafolaris, roba esportiva, complements dels anys 80… i la consigna més desitjada: venir amb pijama a l’escola!

Divendres vam finalitzar la setmana amb una gran celebració on els protagonistes van ser els jocs i la disbauxa. Abans del pati vam dedicar dues hores a jugar lliurement per les aules de tota l’escola. Cada aula tenia propostes diferents i tots els nens i nenes van poder moure’s lliurement i escollir a on volien jugar. Els més menuts s’atrevien a investigar els racons més desconeguts de l’escola i els més grans recorrien les aules buscant propostes diferents, o potser recordant jocs amb els quals hi havien passat molt temps anys enrere. Grans i petits van jugar junts amb allò que van voler i amb qui ells van escollir.

Després del pati, vam fer servir materials de tota mena per expressar-nos i reflexionar sobre com havia anat el matí. Tot el que es va crear es va anar penjant en unes cordes al pati per compartir-ho amb tothom.

A la tarda, les famílies ja esperaven veure la desfilada de les disfresses. Astronautes, estrelles, galàxies i, fins i tot, alguns petits prínceps van meravellar-nos i van recordar-nos que sovint la diversitat i la creativitat ens deixen amb la boca oberta. Un cop finalitzada la desfilada, tots junts vam ballar zumba a la pista de baix. Noi quin ritme que tenen aquests nens i nenes!!!!!! I per últim, vam acabar amb una deliciosa xocolatada…Mmmmmmmmm?…

Gràcies al Jem tenim unes fotos precioses de les disfresses i dels balls. No us perdeu cap fotografia ni vídeo! Cliqueu aquí!