P5 treballem LA TARDOR

El dijous 9 de novembre els nens i nenes de P5 vam anar al bosc  que tenim a prop de l’escola. Allà vam recollir diferents elements que trobàvem pels voltants: pinyes, pedres, branquetes, escorça, fulles…

D’aquesta manera vam gaudir del bosc a la tardor i vam recollir material natural que ens anirà molt bé per treballar diferents aspectes a nivell de: creativitat, manipulació, classificació, observació, experimentació… Després de la recerca vam tornar a l’escola tot cantant un poema de la tardor. Us adjuntem aquest vídeo perquè els vostres fills/ filles us el puguin recitar.

Un altre dia vam estar treballant els fruits de la tardor.
Amb tots els fruits que les famílies ens vau portar de casa hem treballat diferents conceptes: gros/petit, llis/rugós, tou/dur, sucós/sec, pesat/lleuger… i el més important és que experimentant ens ho hem passat d’allò més bé!
Durant aquestes sessions hem utilitzat les lupes per fixar-nos molt bé en com és cada fruita,  hem dissenyat una balança per poder comparar i igualar els pesos, hem escrit i composat amb lletres els seus noms, em relacionat el nom escrit amb la seva imatge o amb el fruit de veritat… Finalment hem tastat els fruits.
Ha estat una activitat molt divertida i hem aprés moltes coses noves sobre els fruits de la tardor.

Veure més fotografies