Músiques per la PAU!

Sota el lema de “Músiques per la Pau”, l’Escola el Farell ha celebrat una jornada en contra la violència plena de música i instruments!

Al matí, es van dur a terme quatre tallers protagonitzats per famílies amb coneixements musicals. Vam poder gaudir d’un gran espectacle de la banda Bantu, la tendresa d’un ukelele acompanyat per una veu angelical, el ritme irlandès d’un  banjo, violí i guitarra i la posada en escena d’un saxofonista. A tots ells; gràcies per oferir-nos la possibilitat de conèixer-vos i gaudir de les vostres melodies!

Després de pati, es van realitzar murals de la pau per l’escola  amb missatges: Com què és per tu la pau?

A la tarda, més de trenta músics formats pels propis alumnes i ex-alumnes de l’escola es van distribuir per diverses aules i espais de l’escola oferint als infants i a les famílies mini-concerts. Els menuts van poder apreciar l’art musical i els músics s’esforçaven per ensenyar una petita part del repertori.

portada

A partir de les 16:30h, una xocolatada solidària va omplir el pati de famílies, alumnes, ex-alumnes i altres calderins! Amenitzada la festa per la veu de la Yasmina Prat, a la guitarra en Joan Ilari, a la caixa la Malena Sampietro i amb la col·laboració especial d’en Luis Robisco, es van vendre xocolates, melindros, polseres i calendaris per solidaritzar-nos amb la ONG “Petits Detalls” (que uns dies abans ens van fer xerrades per explicar-nos el que suposa l’educació a Uganda). Volem agrair l’alta participació en una jornada que considerem va ser: FABULOSA! Gràcies per fer del Farell una escola molt i molt solidària!!!

_dsc1784_dsc1790

Veure fotografies