Mestres d’altres centres visiten la nostra biblio com a referent de bones pràctiques

La bona gestió i dinamització de la nostra biblio ha obtingut un segell de reconeixement de bones pràctiques per part del Departament d’Educació.
El passat 6 de febrer, vam ser centre referent per als 22 mestres de diverses escoles que han dut a terme el curs de biblioteques escolars i han conclòs el temari amb la visita de la nostra biblio.

La sessió va consistir en presentar-nos, dur a terme un escape book molt divertit, llegir un llibre amb una moralina molt interessant per a tots i finalment, una presentació pràctica de les activitats de dinamització que hem estat realitzant en els últims tres cursos que han fet augmentar increïblement el nombre d’usuaris de la biblio i la quantitat de libres prestats. Hem contagiat les ganes de llegir als nostres infants i ara també, a mestres d’altres centres.
Aquí podeu trobar la presentació penjada a la web del CRP.