L’alumnat d’infantil celebra Halloween

L’alumnat d’Infantil durant el mes d’octubre a les sessions d’anglès hem estat treballant la festivitat de Halloween. Hem començat el tema amb un conte que ens ha permès conèixer més d’aquesta tradició, com el que és típic, les diferents disfresses i com la celebrem, entre altres aspectes.

P3 “Ghost afraid of the dark”

P4 “10 trick or treaters”

P5 “Halloween is coming!”

També, hem escoltat i cantat una cançó.

P3 “Knock, knock, trick or treat?”

P4 “Baby shark Halloween”

P5 “Hello, trick or treat”

Després hem elaborat una banderola amb diferents personatges (mòmia, fantasma, ratpenat, monstre, carabassa) i ens ho hem passat pipa jugant i experimentant amb unes provocacions: fer monstres amb diferent material, observar carabasses amb una lupa i dibuixar-les, jugar amb les fustes i els personatges de la casa encantada, llegir contes, jugar a la taula de llum amb ombres i aranyes i per últim, jugar amb llavors i animals amagats.

Hem gaudit molt!

Veure totes les fotografies