ELS MENUTS DE L’ESCOLA ANEM A LA GRANJA!

Aquesta setmana, els més petits/es de l’escola hem anat a passar el dia a la granja de Palaudàries. Ha estat la nostra primera excursió i l’esperàvem amb molta il.lusió. A l’arribar hem esmorzat per agafar forces i tot seguit hem començat a fer la visita per les diferents estances de la granja. Comencem la visita per l’espai on estan les vaques. Abans d’acostar-nos, anem al camp del costat a agafar herba fresca per donar-los-hi de menjar. A l’estable coneixem a la Xula (ruc) i a l’Elvis (poni).  Aquest últim ens va fer una volteta a sobre del seu llom. Entrem a la sala d’incubadores on hem pogut mirar, acaronar i agafar amb molta cura un pollet i un aneguet. Eren tan petitons i suaus!! Tot seguit, a les quadres hem vist uns vedells i hem ajudat a preparar a la grangera un biberó molt gran per donar-li. També visitem als garrins que corren amunt i avall. Al corral hi viuen les gallines i els conills tots junts. Hem pogut entrar-hi per tocar-los i donar-los enciam per menjar. També hem visitat a les ovelles i a les cabres que els hi hem donat crostons de pa. Per acabar la visita, el granger Josep ens ha fet una volta pels camps a sobre del remolc del seu tractor. Ha estat molt divertit!!
I ben dinat, hem pogut anar a un petit parc on hem pogut jugar i descarregar totes les emocions!

Veure totes les fotografies