La Castanyada

El passat 31 d’octubre, com cada any,  vam celebrar la Castanyada a la nostra escola. Al matí, com ja és habitual, els nens i les nenes de sisè, vestits de castanyers i castanyeres, van recollir les castanyes de totes les classes. Ho van fer molt bé!

A la tarda van venir a visitar-nos unes castanyeres ben simpàtiques. Per cicles vam ajudar a les castanyeres a recordar cançons de la tardor i de la castanyada. Vam cantar amb molta il·lusió i els hi va agradar molt!

Així, les cançons que es van cantar  van ser les següents:

TOTS JUNTS: La castanyera.

EDUCACIÓ INFANTIL: A la tardorportada-copy

CICLE INICIAL: La rumba de les castanyes

CICLE MITJÀ: La veu del mar

CINQUÈ: Has vist la pluja

SISÈ: Ja ha arribat la castanyera

TOTS JUNTS: Marrameu torra castanyes

A continuació, els i les alumnes es van agrupar per nivells i es van menjar les castanyes que havien preparat les nostres fantàstiques castanyeres.  Estàven boníssimes! Moltes gràcies a tots i a totes!

Ens ho vam passar d’allò més bé tots plegats, l’alumnat de l’escola, amb els pares i les mares i els/les mestres.

Veure fotografies