JUGUESTOLTES

Si una cosa ens agrada fer a l’escola és gaudir dels nostres patis, per això el divendres passat hi vam celebrar una de les festes més sonades.

Com ens va dir en Carnestoltes, rei de la disbauxa, la festa, la diversió, les rialles…  el divendres 1 de març haviem de passar tot el dia jugant, ballant i fent gresca!

És per això que vam celebrar la I Jornada de Jocs de taula: JUGUESTOLTES, on els infants de tota l’escola van poder anar lliurement pel pati tot jugant a diversos jocs de taula dinamitzats per famílies i col.laboradors.

40 jocs de taula amb 40 demostradors ens esperaven per explicar-nos el funcionament del jocs i ajudar-nos així a passar una bona estona. Amunt i avall no vam parar de provar jocs nous. Coneixeu el Happy Salmon? I l’emocionant Galetes? I l’aclamat Ubongo? La llista és llarga i la diversió està assegurada.

A més a més vam tenir jocs de gran format a la pista de dalt. Vam jugar amb els companys de classe a escacs, a bitlles, al clàssic serps i escales, a fer diana, al Jenga i a molts altres jocs. També vam poder gaudir de jocs inflables, i vinga a anar amunt i avall que avui és Carnestoltes i només el joc és el que val.

Va ser un gran dia, ple de diversió, rialles, col.laboració… tots, tant infants com adults, van gaudir molt jugant plegats.

Gràcies a tots els que heu pogut fer d’aquest somni, una realitat!!!

Veure més fotografies

Cal dir també que el dijous anterior, tot aprofitant la I Jornada de Jocs de Taula

vam realitzar una xerrada-taller en la qual vam explorar i

reflexionar sobre la importància de l’oci i el joc de la mà d’una

terapeuta ocupacional aficionada als jocs de taula.

Així reiem a la xerrada “Juguem?”

Ens va quedar claríssim la importància de l’oci i el joc no només durant la infantesa sinó al llarg de les nostres vides i ens va encantar les dinàmiques proposades.