Festa dels Verds del Farell!

Divendres passat les superheroïnes Col i Flor van venir a donar-nos una gran notícia: ja tenim aquí la placa d’Escola Verda!! Amb l’ajuda del Joan van cantar uns “garrotins” per recordar tot el que fem per cuidar el nostre planeta i de seguida tots els nens i nenes s’hi van afegir. Després van anar cridant a tots els delegats verds que tenim a l’escola per donar-los una medalla i fer-se una foto amb elles. Va ser l’inici d’una jornada molt verda.

Per celebrar que ja tenim la placa, tota l’escola va mobilitzar-se per treballar en diferents activitats relacionades amb el medi ambient i la nostra escola. Els nenes i nenes de P3 i P4 van reutilitzar canaleres per crear un espai verd al pati amb flors i plantes. Les classes de P5 i 1r van passar la tarda feinejant a l’hort plantant herbes aromàtiques.

Els infants de 2n van dissenyar cartells per recordar que petites accions poden portar grans canvis i les classes de 3r van fer pòsters anunciant que ja som Escola Verda. Els nens i nenes de 4t van decorar amb originalitat els espais exteriors de l’escola amb plantes grasses.

Els cursos de 5è van investigar i recopilar informació sobre els ocells locals. Van recollir tot el que van aprendre, van fer dibuixos dels ocells que podem veure al pati i van pintar casetes perquè vinguin als arbres de l’escola.

Per acabar, les classes de 6è van buscar informació sobre els arbres de l’escola. Van crear la fitxa tècnica corresponent i van fer servir codis QR per recollir digitalment aquesta informació.
Aquí teniu més fotografies.