Festa d’aniversari 50 anys!

El passat dissabte 14 de maig vam celebrar l’aniversari dels 50 anys de la nostra escola!!

Va ser una diada plena d’activitats on petits i grans vam gaudir plegats.

Ex-alumnes, antics mestres, famílies i tota la comunitat educativa de l’escola vam compartir espai i temps gaudint de la celebració i dels diferents actes que van tenir lloc durant la vetllada.

Al pati de l’escola vam exposar un gran número de fotografies. El joc era trobar-nos!

Al pati de cicle inicial les entitats: CASTELLERS, DIABLES, GEGANTERS i BASTONERS i l’extra-escolar de KARATE van fer exhibicions, castells i balls.

A la pista de baix podiem ballar seguint una sessió de zumba i ens podiem fer fotografies amb el photocall dels 50 anys #felicitatsfarell.A la pista de dalt, gràcies a la col·laboració de l’AMPA, vam poder jugar a jocs en gran format.

A la Sala Màgica podiem veure més fotografies a partir del següent vídeo:

A la biblioteca  podiem visualtizar un conjunt de vídeos que recollien els records i les vivències de la gent que ha format part durant aquests 50 anys de l’escola: alumnes, mestres, famílies, direccions,  membres de l’AMPA, monitores del menjador i cuineres, conserges, representants de l’Ajuntament…

I al pati de l’olivera vam poder gaudir d’un fantàstic concert organitzat per mestres, antics mestres i famílies de l’escola.

Va ser una diada espectacular! Gràcies a tots/es per participar i/o assistir! JUNTS CONTINUEM FENT ESCOLA 50 ANYS MÉS!

Veure totes les fotografies

A continuació podeu veure la notícia emesa a l’informatiu  al VOTV: